آیا دوچرخه سواری به کاهش وزن کمک می کند؟

وقتی جوان تر بودید، اولین مهارتی که یاد گرفتید دوچرخه سواری بود؛ مهارتی که اکنون در بزرگسالی می تواند در کاهش وزن شما موثر باشد. دوچرخه سواری یک ورزش هوازی و قلبی و عروقی است. بدن شما به اکسیژن نیاز دارد تا حرکات و انرژی را از فرم کالری تامین کند. هنگامی که بدن شما با استفاده از کالری این انرژی را تامین می کند، شما کالری می سوزانید.

مطالعه بیشتر : چند مایل دوچرخه سواری به کاهش وزن کمک می کند؟

کالری

شما برای از دست دادن یک پوند از وزن خود باید مقدار ۳۵۰۰ کالری کم کنید.این کاهش کالری می تواند از طریق غذای کم و ورزش کردن و یا ترکیبی از این دو باشد. یک فرد با ۱۵۵ پوند وزن، حدود ۵۹۸ کالری از طریق یک ساعت دوچرخه سواری کوهستان ، ۲۸۱ کالری با دوچرخه سواری تفریحی کمتر از ۱۰ مایل در ساعت ، ۱۱۲۶ کالری در سرعت بالای ۲۰ مایل در ساعت،۵۶۳ کالری در دوچرخه سواری در فضای باز با سرعت متوسط و ۷۳۹ کالری از طریق دوچرخه سواری ثابت می سوزاند.

حتما بخوانید:   آموزش دوچرخه سواری به کودکان

زمان

شما برای داشتن کاهش وزن ایده آل باید در هفته بین ۲۲۵ تا ۴۲۰ دقیقه در هفته ورزش کنید. شما می توانید برای رسیدن به این هدف روزانه بین ۴۰ تا ۶۰ دقیقه دوچرخه سواری کنید. این کار یک هدف قابل حصول برای سوزاندن ۴۰۰ تا ۵۰۰ کالری در روز است. بنابراین شما می توانید در هر هفته حدود یک پوند وزن کم کنید. حال اگر بر شدت دوچرخه سواری خود بیافزایید مقدار کالری که می سوزانید بیشتر خواهد بود.

دوچرخه سواری

دوچرخه سواری در محیط بیرون به شما کمک می کند که مدت زمان بیشتری را صرف ورزش کنید. مناظر و محیط های گوناگون این امکان را بوجود می آورند که با انرژی بالاتری صرف کالری سوزی کنید و ذهن تان به چیزی غیر از فعالیت بدنی معطوف می شود. همچنین دوچرخه سواری در مسیرهای چالش برانگیز کوهستانی در رسیدن شما به هدف موثر تر است. از طرفی دوچرخه سواری با دوستان و خانواده می تواند انگیزه شما را برای ادامه هدف ،بالا ببرد.

حتما بخوانید:   چرا باید دوچرخه سواری کنیم ؟

مطالعه بیشتر : لذت دوچرخه سواری در زمستان

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *