اشتباهات رایج در تایم تریل

مسابقات دوچرخه سواری تایم تریل از نظر بسیاری به عنوان یک هنر شناخته می شود. در واقع تایم تریل نیازمند تمرینات سخت و صبر و تحمل روانی و نظم است. دوچرخه سواران تایم تریل برای موفقیت دراین رشته باید از اشتباهات زیر چشم پوشی کنند.

شروع بیش از حد سخت

شروع مسابقه با سختی و فشار آوردن به بدن ،اشتباهی است که بیشتر دوچرخه سواران تایم تریل انجام می دهند وممکن است منجر به از دست دادن زمان شود. تا جایی که می توانید از خستگی های بیهوده بپرهیزید چون ممکن است دییگر نتوانید بدن  خود را برای ادامه مسابقه ریکاوری کنید.

گرم نشدن بدن قبل از شروع مسابقه

به آرامی پدال زدن قبل از شروع مسابقه ،سیستم انرژی شما را به درستی فعال نمی کند. قبل از مسابقه مطمئن شوید که فعالیت هایی که انجام می دهید ، ضربان قلب شما را بالا می برد. به عنوان یک قاعده کلی به یاد داشته باشیدکه یک فعالیت کوتاه اما سخت برای گرم کردن بدنتان قبل  از تایم تریل انجام دهید.

حتما بخوانید:  بررسی دوچرخه MERIDA ONE-SIXTY 8000

تغییر وضعیت یا تجهیزات دوچرخه در روز مسابقه

این مورد بسیار رایج است وعجیب است که چرا بیشتر دوچرخه سواران این اشتباه را انجام می دهند.شما باید با تجهیزاتی که در روز مسابقه می خواهید استفاده کنید، تمرین داشته باشید. پس برای تغییر تجهیزات خود و وضعیت های متفاوت ، باید چند روز قبل از مسابقه تایم تریل این کار را انجام دهید تا پیش بینی های لازم را برای روز مسابقه انجام دهید.

آهنگ پدال زدن بسیار بالا و یا خیلی پایین در طول تایم تریل

باید با یک ریتم راحت و معمولی مسابقه راپیش ببرید. روز مسابقه تایم تریل ، زمانی نیست که شما بخواهید سرعت های مختلف پدال زدن را در آن ازمایش کنید و این کاری است که باید در تمرینات خود انجام دهید.

گرم کردن بیش از اندازه بدن قبل از تایم تریل

تلاش برای گرم کردن بدن درنزدیک ترین زمان به شروع مسابقه باشد. ۱۰ دقیقه مانده به مسابقه مطلوب ترین زمان برای گرم کردن بدن است.

حتما بخوانید:  تاثیرات روحی دوچرخه سواری برای کودکان