دوچرخه سواری در رمضان

بسیاری از مردم به ورزش کردن در ماه رمضان به دیده تردید نگاه می کنند. اما آیا می دانستید 30 روز متوالی بدون فعالیت بدنی منجر به کاهش سطح قدرت و تناسب اندام شما می شود؟

اما دوچرخه سواری یک راه بسیار خوب برای حفظ تناسب شما در طول ماه رمضان است. با برنامه ریزی دقیق و تنظیم زمان شما یک ماه سالم را پشت سر خواهید گذاشت.

هوشمندانه دوچرخه سواری کنید

روال معمول خود در دوچرخه سواری را تشدید نکنید، شما می توانید سخت تر و سریعتر پدال بنید،اما نباید مسیر خود را طولانی تر کنید. سرعت و مسیر خود را تعییین کنید. دوچرخه سواری شما می تواند یک سواری ملایم در شب  و یا قبل از طلوع آفتاب باشد. هیدراته کردن بدن نکته کلیدی هنگام دوچرخه سواری است. اگر بیش از حد احساس گرما کردید با ریختن آب درجه حرارت خود را پایین بیاورید.

در زمانی که احساس بهتری دارید دوچرخه سواری کنید

به گفته کارشناسان، زمان ایده آل برای دوچرخه سواری در ماه رمضان، 90 دقیقه قبل از غروب آفتاب است. این زمان بسیار ایده آل است. با این حال اگر در هنگام دوچرخه سواری احساس سرگیجه و یا حالت تهوع داشتید، آن را متوقف کنید.

حتما بخوانید:   دوچرخه سواری برای چه کسانی ممنوع است؟

در ماه رمضان جانب تعادل را نگه دارید

بازار خوراکی های خوشمزه در ماه رمضان داغ است اما شما نباید پرخوری کنید. به اندازه متوسط غذا بخورید. آن را بجوید و نگاهی هم به کالری غذاهای مصرفی خود داشته باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *