مدیتیشن و دوچرخه سواری

مدیتیشن روزانه نه تنها دوچرخه سواری شما را بهتر می کند بلکه دوچرخه سواری شما را مفرح تر می کند. این مدیتیشن پیشنهادی کراس چرخ را ۵ تا ۶ بار در هفته انجام بدهید و هر کدام را در ساعتی معین و مثل هم انجام دهید:

ساعت را بر روی ۵ دقیقه تنظیم کنید.

روی صندلی بنشینید در حالیکه کمرتان صاف است.

با چشمان باز و بدون خم کردن گردن به پایین در زاویه ی ۴۵ درجه نگاه کنید.crosscycle meditation and biking

روی تنفس و بدنتان تمرکز کنید.توجه کنید که آن ها در آن لحظه چه احساسی دارند،بدون استفاده از کلمات آن ها را توصیف کنید.

وقتی که احساس کردید در افکارتان گم شده اید،با آگاهی باز گردید به لحظه ی کنونی.

تمرین را انجام دهید تا زمانتان تمام شود.

با ما در اینستاگرام همراه شوید.

حتما بخوانید:  لباس مناسب دوچرخه سواری در پاییز