چربی سوزی با ۳ مایل دوچرخه سواری

برنامه دوچرخه سواری راه مناسبی برای بدست آوردن اندام ایده آل و کاهش وزن و تندرستی بدن است. حتی یک دوچرخه سواری کوتاه مدت برای مسافت سه مایل می تواند تاثیرات شگفت انگیزی داشته باشد.

مطالعه بیشتر : فواید دوچرخه سواری برای بانوان

برای گرفتن نتیجه بهتر شما باید به طور مداوم دوچرخه سواری خود را دنبال کنید و با تلاش مستمر می توانید نتایج خوبی را برای کالری سوزی و کم کردن وزن خود بدست آورید.

بهبود در د مفاصل با دوچرخه سواری

کلینیک کلیولند از دوچرخه سواری به عنوان یک ورزش هوازی نام می برد که به این معنی است که شما در آن نیاز به یک تلاش مداوم و طولانی نیاز دارید. برای کالری سوزی ممکن است از دوچرخه های مختلف کوهستان و یا جاده استفاده کنید.

دوچرخه، انتخاب خوب برای کسانی است که با مسائل ارتوپد و التهاب مفاصل که معمولا در بالای ۵۰ سال بوجود می آید ،روبرو هستند. چون دوچرخه سواری ورزشی است که فشار کمتری بر روی کمر ، باسن و پاها وارد می کند.

حتما بخوانید:   تاثیر آلودگی هوا بر دوچرخه سواری

مطالعه بیشتر : دوچرخه سواری بهترین ورزش برای جسم و ذهن

چربی سوزی با دوچرخه سواری

مقدار کالری که شما در دوچرخه سواری می سوزانید به طور مستقیم و در درجه اول به مسافت و تلاش شما بستگی دارد. با این حال وزن شما نیز در این زمینه نقش مهمی را ایفا می کند.

نوع دوچرخه سواری و رشته ای که انتخاب می کنید همراه با وزن و تلاش شما در سوزاندن کالری تاثیر گذار است. دوچرخه سواری کوهستانی و یا در مسیر های آسفالت نشده نسبت به دوچرخه سواری جاده کالری بیشتری را می سوزاند.

مطالعه بیشتر :کافئین و تاثیر آن بر دوچرخه سواری

چربی سوزی با ۳ مایل دوچرخه سواری

نکته مهم دیگری که باید بدانید این است که مدت زمانی که پدال می زنید مانند طول مسیر نقش زیادی را در ۳ مایل دوچرخه سواری شما دارند. از زمان و فاصله برای محاسبه سرعت متوسط خود استفاده کنید.

برای محاسبه متوسط سرعت خود ،فاصله ای را که با زمان معین پیمودید بر هم تقسیم کنید و د ۶۰ دقیقه ضرب کنید. بای مثال اگر ۳ مایل را در ۱۵ دقیقه پدال زدید، ۳ را تقسیم بر ۱۵ کنید و حاصل آن را در ۶۰ ضرب کنید. با این حساب شما به شکل متوط ۱۲ مایل در ساعت سرعت داشته اید.

حتما بخوانید:   حقایقی جالب در مورد دوچرخه

به طور کلی یک دوچرخه سواری ۳ مایلی حتی به طور منظم نمی تواند به سرعت پاسخگوی شما باشد، مخصوصا اگر در کاهش وزن خود بسیار جدی هستید. پس برای نتیجه گیری بهتر باید از سایر ورزش ها کمک بگیرید و یا بر مسافت و سرعت و نوع مسیر های چالش برانگیزتر بیافزایید تا نتیجه دلخواه خود را در کوتاه مدت بدست آورید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *