چند مایل دوچرخه سواری به کاهش وزن کمک می کند؟

اگر ساعت ها صرف ورزش های ایروبیک و هوازی در باشگاه می کنید به نظر می رسد که راه سختی را انتخاب کرده اید، پس بهتر است به طبیعت بروید و پدال زدن با دوچرخه خود را برای کاهش وزن خود انتخاب کنید.

هیچ اصلی مبنی بر اینکه زیاد بودن مسیر در کالری سوزی شما تاثیر دارد وجود ندارد ، آنچه که مهم است میزان شدت پدال زدن شما در زمان دوچرخه سواری است. رژیم غذایی شما نیز تاثیر بالایی در اهداف فیتنس شما دارد.

مطالعه بیشتر : چربی سوزی با ۳ مایل دوچرخه سواری

اهداف شما از کاهش وزن

یک جلسه دوچرخه سواری به شما در کاهش وزن کمکی نمی کند، بلکه مسئله تکرار این زمان برای دوچرخه سواری است. یک پوند چربی برابر با ۳۵۰۰ کالری است؛ بنابراین اگر شما از رژیم غذایی پیروی نمی کنید،باید در هر هفته بتوانید ۳۵۰۰ کالری بسوزانید تا یک پوند از وزن خود را از دست بدهید. ترکیب دوچرخه سواری با سایر ورزش ها منجر به افزایش فعالیت بدنی و تاثیر گذاری بیشتر در کاهش وزن شما می شود.

حتما بخوانید:   10 کشور اول دنیا با بیشترین سرانه دوچرخه سواری

مطالعه بیشتر: چگونه بدون بوجود آمدن توده عضلانی در پا، با دوچرخه سواری وزن کم کنیم؟

دوچرخه سواری روزانه

اگر شما برای نیم ساعت در ۵ روز از هفته دوچرخه سواری کنید، ودارای ۱۲۵ پوند وزن باشید ، انتظار می رود که نهایتا ۱۵۰۰ کالری را بسوزانید. شما باید بتوانید خود را به یک سطح ثبات در فعالیت های بدنی خود برسانید و کالری را از رژیم غذایی خود حذف کنید اگر می خواهید مدت زمان کمتری را به دوچرخه سواری اختصاص دهید.

نقش رژیم غذایی

ممکن است یک روال منظم دوچرخه سواری هم نتواند در کم کردن یک پوند از وزن در هفته به شما کمک کند، با این حساب شما نیاز به توجه کردن به رژیم غذایی در کنار ورزش کردن خود دارید. خوردن چند وعده کوچک غذایی هم در کمک کردن به کاهش وزن بسیار موثر است و احساس سیری را به شما می دهد. غذاهایی مثل آجیل ، میوه و سبزیجات و گوشت بدون چربی و جلوگیری از غذاهای پرکالری می تواند به شما کمک کند.تا سریع تر به آنچه می خواهید برسید.

حتما بخوانید:   دوچرخه برقی و حقایقی شنیدنی درباره آن

مطالعه بیشتر : کربوهیدرات ها ،سوخت مناسب برای دوچرخه سواران

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *