چند نکته برای دوچرخه سواری در ماه رمضان

اکثر مسلمانان سعی می کنند که در طول ماه رمضان فعالیت بدنی خود را حفظ کنند، بدون اینکه استقامت و فیتنس خود را به خطر بیاندازند ؛ رعایت نکات زیر  برای ادامه دوچرخه سواری در ماه رمضان، برایتان مفید است:

در ماه رمضان چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

  1. بهترین زمان برای تمرین دوچرخه سواری، درست قبل از افطار است.
  2. ماه رمضان زمانی برای انجام تمرینات سخت دوچرخه سواری نیست. شما می توانید در همان محیط خانه دوچرخه خود را  به دوچرخه ثابت تبدیل کنید.
  3. زمان تمرینات دوچرخه سواری خود را کوتاه کنید و بین 30 تا 60 دقیقه نگه دارید.
  4. سردرد از موارد رایج در ماه رمضان است و اگر دچار سردرد شدید از انجام دوچرخه سواری خودداری کنید.
  5.  مطمئن شوید که بدن خود را هیدراته نگه داشته اید و بین ساعات افطار تا سحر به اندازه کافی آب و مایعات بنوشید.
  6. از میوه ها و سبزیجات در وعده های سحر و افطار خود استفاده کنید.
  7. از غذاهای تند و سرخ شده پرهیز کنید ، چون باعث تشنگی فراوان و سوزش و سوء هاضمه می شوند.
  8. جدول زمانی خود را برای داشتن خواب کافی و به اندازه تنظیم کنید.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *