چگونه دوچرخه سوار بهتری باشیم؟ (۲)

در ادامه پست قبلی به ادامه مواردی که در بهتر شدن سواری ما در شرایط مختلف کمک می کند می پردازیم:

چگونه بهتر دوچرخه سواری کنیم؟

  1. اگر در حال بالا رفتن از تپه یا سربالایی هستید ، آهنگ حرکت خود را کندتر کنید و از دنده های پایین تر استفاده کنید.
  2. آرنج خود را در خط بدن نگه دارید و از هم باز نکنید. این بهترین راه برای آیرودینامیک نگه داشتن وضعیت بدنتان است و سرعت و انرژی شما را بیشتر می کند.
  3. هر جا که تلاش شما بیشتر می شود ، نیروی تنفسی شما هم افزایش می یابد.
  4. هر گاه که به شکل گروهی دوچرخه سواری می کنید ، دست خود را بر روی ترمز ، دسته خمیده و جلو نگه دارید تا همیشه برای نگه داشتن دوچرخه آماده باشید.
  5. در ۱۰ دقیقه اول بارندگی ها محتاط باشید چون هنوز خاک و روغ های روی آسفالت شسته نشده است. نقاشی ها و خطوط روی جاده هم لیز و لغزده اند و هنگام عبور از روی آنها باید محتاط باشید.
  6. در ترافیک های نیمه سنگین در یک خط برانید ،چون شما نیز با همان سرعت اتومبیل ها می توانید پدال بزنید و در غیر اینصورت ممکن است به خود آسیب وارد کنید.
  7. در ترافیک ها فاصله خود را حفظ کنید تا از تصادم با درب خودرو های پارک شده جلوگیری کنید.
  8. وقتی در پشت چراغ راهنما هستید خود را به سمت خط وسط ببرید . تا بعد از تغییر چراغ راهنما ، در بین ماشین ها نمانید. بعد از تغییر چراغ هم به سرعت حرکت کنید و خود را به سمت راست ببرید.
  9. در هنگام عبور از کوچه های فرعی به چرخ جلویی ماشین های پارک شده دقت کنید ، اگر آماده حرکت بودند، شما هم آماده ترمز کردن باشید و برای جلب توجه راننده از بوق یا فریاد استفاده کنید.
  10. هنگامی که در مسیر مخصوص دوچرخ سواری هستید، و یک اتومبیل در مسیر شما در حال دور زدن است، لازم نیست که به اطراف بپیچید و تغییر مسیر دهید، بلکه به آرامی بیاستید تا اتومبیل بپیچد و بعد به راه خود ادامه دهید.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *