کافئین برای دوچرخه سواران

کافئین باعث می شود شما سریع تر و شدیدتر دوچرخه سواری کنید. تحقیقاتی که بر روی دوچرخه سوارانی که ترکیبی از کافئین و کربوهیدرات را استفاده می کردند انجام شده نشان داده است که این گروه در دوچرخه سواری پیشرفت بیشتری داشته اند.

تاثیر کافئین بر دوچرخه سواران

میزان بیشتر کافئین به دوچرخه سواران قدرت بیشتری می دهد. در آزمایشی نشان داده شد که 0/6mg از کافئین به ازای هر کیلو از وزن دوچرخه سوار، برای 45 دقیقه دوچرخه سواری کافی است.

شما دوچرخه سواران هم می توانید این آزمایش را خودتان انجام دهید و نتیجه ی آن را ببینید. به ازای هر کیلو از وزن بدنتان 0/5 یا 0/6mg از کافئین به صورت نوشیدنی های کافئین دار یا قرص های کافئین استفاده کنید.

در سال 2010 جان فاهی استفاده از کافئین را برخلاف ذات ورزشی می دانست و می گفت:

“از نظر من کافئین مسابقات را دچار اختلال می کند زیرا دارای تأثیرات نامعلومی بر روی دوچرخه سوار است.”

حتما بخوانید:   در طول تمرینات دوچرخه سواری چه بخوریم؟

او حتی از کمیته ی سلامتی هم خواسته بود تا دوباره بر روی بودن یا نبودن کافئین در لیست مواد ممنوعه تحقیق کند. در آن زمان کافئین مجاز چیزی در حدود 8 فنجان اسپرسو بود.

اما هم اکنون تأثیر کافئین بر دوچرخه سواری رسمی شده است و می دانیم که کافئین قدرت دوچرخه سواری را بالا می برد.

اگر این پست برایتان مفید بوده است، آن را با دوستان دوچرخه سوار خود به اشتراک بگذارید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *