SCULTURA DISC 2017

شاید از وجود ترمز دیسکی بر روی دوچرخه جاده متعجب شوید. ممکن است برایتان این طور به نظر برسد که قرار دادن این ترمز ممکن است خوب به نظر نرسد یا منجر به سنگینی دوچرخه شود یا هر نظر دیگری که می توانید داشته باشید.

ترمز دیسکی

اما آنچه از نظر فیزیکی نمی توان نادیده گرفت که ترمز های دیسکی از ترمزهای rim جلوتر هستند. نکته ای  که می توان با آن دوچرخه سواران جاده را متقاعد کرد این است که آیا چند گرم افزایش وزن دوچرخه ارزش این را ندارد که تنها با نیش ترمز دوچرخه خود را نگه دارند؟2017-scultura-disc-6000-close-up-1-jpg-3e144f511c-3886

در تیم مریدا ما ۱۰۰ درصد متقاعد شده ایم که ترمز های دیسکی نقش بسیار مهمی در آینده دوچرخه های جاده خواهند داشت. در دوچرخه های Scultura مریدا در تمام رشته ها و سطوح می توان ترمزهای دیسکی را یافت. ما در این دوچرخه با فریم CF4 کربنی با کیفیت بالا شروع کردیم که توسط تیم لمپر مریدا استفاده شده است. که در واقع با نسخه LITE آلومینیومی شروع شد و با فریم کربنی حالت تهاجمی تری را به خود گرفته است.

حتما بخوانید:   دوچرخه Merida eONE-SIXTY 900 یک دوچرخه ساده وکاربردی

با توجه به نظر تیم های حرفه ای ، فریم CF4 فریم هندسی تهاجمی تری را نسبت به CF2 و LITE که سواری آرام تری را ارائه می دهند دارد. با این حال همه آنها به شکل استاندارد برای مسابقه طراحی شده اند.

ویژگی هایی مانند محور ۱۲ میلیمتری ،فن آوری ترمز دیسکی مریدا،سیم کشی و کابل بندی داخلی نشان میدهد که SCULTURA DISC تنها یک دوچرخه جاده دیسکی نیست.بلکه با آمدن این از دوچرخه های جاده تجربه جدیدی برای دوچرخه سواران جاده به همراه داشته است.